Framnes er ein kristen vidaregåande skule i Vikøy ved Norheimsund. Skulen er godkjent for 270 elevar, og har internat med plass til inntil 250 elevar.

Ledig stilling som lærar

For skuleåret 2024/25 kan det bli ledig stilling som lærar ved Framnes.  Fleire ulike fag og fagkombinasjonar kan vere aktuelle, men søkarar med undervisningskompetanse innanfor samfunnsfaglege fag er mest aktuelt. Har du kompetanse innan entreprenørskap er du også velkommen til å kontakte oss!

Vi ser etter søkarar med god fagleg og relasjonell kompetanse, og som er lojale mot skulen sitt verdigrunnlag.

Interesserte kan sende ein kortfatta søknad med cv og eigenpresentasjon til rektor@framnes.vgs.no.

Søknadsfrist: 18. mai.

Ledig stilling som vaktmeister

Me søkjer etter ein person som kan gå inn i stillinga som vaktmeister frå 1.august 2024 fordi vår noverande vaktmeister går av med pensjon. Den tilsette vil arbeide i eit team på tre personar.

Vi søkjer etter ein allsidig person i 60-100% stilling. Arbeidet er variert og kan til ein viss grad tilpassast den som vert tilsett. Skulen søkjer ein person med brei fagleg interesse, og gjerne fagutdanning innan tømrarfaget. Av andre personlege kvalifikasjonar legg me vekt på god ordenssans, vilje  til samarbeid og vera fleksibel i ein travel kvardag.

Tilsette må identifisere seg med skulen sitt verdigrunnlag og målsetting og arbeide i tråd med skulen sitt verdidokument. Alle tilsette deltek i skulen si tilsynsordning og anna sosialpedagogisk arbeid. Løn og arbeidsvilkår etter gjeldande avtaleverk. Skulen kan hjelpe til med å skaffa bustad.

Nærare opplysning om stillinga kan ein få ved å kontakte vedlikehaldsleiar Kjell Magne Solsvik tlf 918 55 651, epost vedlikehald@framnes.vgs.no , eller rektor Harald Voster rektor@framnes.vgs.no.

Ein kortfatta søknad med cv vert å sende rektor@framnes.vgs.no.

Søknadsfrist: 18. mai.